no cashe
1-3 dagars leverans på lagervarer
Leverans från 79 kr
Logo
Nordic
basketball
Meny
Sök...
Sök
Hem / Kundservice / Klagomål

Klagomål

Läs här vad du ska göra om du har köpt en produkt från oss som tyvärr har gått sönder på grund av ett tillverkningsfel.


För att vi ska kunna behandla ditt klagomål så effektivt som möjligt måste du antingen svara på ett av de e-postmeddelanden du har fått från oss angående din beställning. Eller skriva till oss på vår e-post info@nordicbasketball.com - vi tar inte emot reklamationer över telefon eller via vår chatt, eftersom vi behöver se bilder och oftast ha en bedömning från vår leverantör innan vi kan fatta ett beslut.


I e-postmeddelandet, vänligen inkludera detta:


  • Beställningsnummer.
  • Beskriv felet så detaljerat som möjligt, inklusive hur du har använt produkten och gärna hur felet uppstod.
  • Bifoga bilder på felet på produkten.


Observera att vi oftast måste skicka reklamationen vidare till våra leverantörer som tar ställning till reklamationen. Det kan därför dröja några dagar innan vi återkommer till dig med ett svar på din reklamation.


När vi behandlar reklamationer hänvisar vi till de allmänna reglerna om reklamationsrätt. Du ansvarar för att produkten har använts och hanterats på ett korrekt sätt. Vi täcker inte fel som uppstått på grund av felaktig användning, försummelse eller slitage på grund av tung användning.


Du måste därför själv bedöma om du anser att det rör sig om ett fabrikationsfel innan du reklamerar.


Om du själv har skadat produkten på grund av ett fel, är vi naturligtvis också glada att försöka lösa detta.

Bild
Vi använder cookies
Ett exempel är att vi använder cookies för att komma ihåg vilka produkter du lägger i din kundvagn, vilket förbättrar din köpupplevelse och ger dig möjlighet att lägga till fler produkter i kundvagnen. Läs mer
Tillåt
Neka
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below