no cashe
Julklappar byts ut till och med 15 januari 2025
Logo
cashe
Meny
Sök...
Sök
Meny
Startsida
Basketskor
Basketboll
Kläder för basket
NBA
Basketkorgar
Basketutrustning
Fysio
Varumärken
Black November
Basketskor
Se allt inom Basketskor
Kön
Profil
Märken
Tillbehör
Basketboll
Se allt inom Basketboll
Storlekar
Märken
Material
Typ
Tillbehör
Kläder för basket
Se allt inom Kläder för basket
Överdelar
Underdelar
Tillbehör
Märken
NBA
Se allt inom NBA
NBA kläder
NBA tillbehör
NBA-lag
Märken
Basketkorgar
Se allt inom Basketkorgar
Mini basketkorgar
Basketstativ
Basketkorgar
Tillbehör / Reservdelar
Märken
Basketutrustning
Se allt inom Basketutrustning
Basketväskor
Utrustning
Utrustning för tränare
Tillbehör
Varumärken
Se allt inom Varumärken
Under Armour
Nordic Basketball
Joma
McDavid
Mitchell and Ness
Molten
New Era
SKLZ
Spalding
Way of Wade
Wilson
Andra märken
Hem / Kundservice / Klagomål

Klagomål

Läs här vad du ska göra om du har köpt en produkt från oss som tyvärr har gått sönder på grund av ett tillverkningsfel.


För att vi ska kunna behandla ditt klagomål så effektivt som möjligt måste du antingen svara på ett av de e-postmeddelanden du har fått från oss angående din beställning. Eller skriva till oss på vår e-post info@nordicbasketball.com - vi tar inte emot reklamationer över telefon eller via vår chatt, eftersom vi behöver se bilder och oftast ha en bedömning från vår leverantör innan vi kan fatta ett beslut.


I e-postmeddelandet, vänligen inkludera detta:


  • Beställningsnummer.
  • Beskriv felet så detaljerat som möjligt, inklusive hur du har använt produkten och gärna hur felet uppstod.
  • Bifoga bilder på felet på produkten.


Observera att vi oftast måste skicka reklamationen vidare till våra leverantörer som tar ställning till reklamationen. Det kan därför dröja några dagar innan vi återkommer till dig med ett svar på din reklamation.


När vi behandlar reklamationer hänvisar vi till de allmänna reglerna om reklamationsrätt. Du ansvarar för att produkten har använts och hanterats på ett korrekt sätt. Vi täcker inte fel som uppstått på grund av felaktig användning, försummelse eller slitage på grund av tung användning.


Du måste därför själv bedöma om du anser att det rör sig om ett fabrikationsfel innan du reklamerar.


Om du själv har skadat produkten på grund av ett fel, är vi naturligtvis också glada att försöka lösa detta.

Bild
Vi använder cookies
Ett exempel är att vi använder cookies för att komma ihåg vilka produkter du lägger i din kundvagn, vilket förbättrar din köpupplevelse och ger dig möjlighet att lägga till fler produkter i kundvagnen. Läs mer
Tillåt
Neka
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below