Välkommen till Nordic Basketball Kundservice
Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på info@nordicbasketball.com eller via vår chatt
Nedan hittar du de vanligaste frågorna som kanske besvarar dina.
Jag har beställt något via er hemsida, men har inte fått någon orderbekräftelse eller mail?
Tyvärr händer det ibland att våra ordermail hamnar i din skräppostmapp eller, i sällsynta fall, inte dyker upp alls. Det största misstaget vi ser är dessutom att fel e-postadress har angetts. Kontakta oss i chatten om du är osäker på om din beställning har gått igenom. Vi kommer att titta på det.
Jag har inte fått något spårningsnummer för mina varor. Vad ska jag göra i så fall?
Antingen har dina varor inte skickats ännu, eller så har e-postmeddelandet hamnat i ditt skräppostfilter. Om du inte hittar något och du är säker på att varorna borde ha skickats, kontakta oss omedelbart så kan vi informera dig om statusen för din försändelse.
Jag har ännu inte fått något e-postmeddelande om att mina varor har skickats. Är de på väg?
Om du inte har fått ett e-postmeddelande om att dina varor har skickats har de inte det. Om du inte hör något från oss är det bara att vänta, så kommer dina varor att skickas så snart som möjligt. Ibland får vi slut på varor som vi behöver få tillbaka från våra leverantörer. Därför kan det förekomma 1-2 dagars förlängd leveranstid.
Jag har precis beställt något på er hemsida, men jag vill lägga till fler varor, hur gör jag?
Om vi ännu inte har skickat dina varor kan du helt enkelt göra en ny beställning och välja "Skicka med tidigare beställning" under leveransmetod. Vi ser då till att packa alla dina varor tillsammans.
Paketet var skadat vid leverans och varorna har skadats, vad gör jag?
Normalt måste du vägra att ta emot paket som är skadade vid leveransen om du behöver en ersättning från fraktbolaget. Om paketet inte visar tecken på skada, men innehållet är skadat, kontakta oss på info@nordicbasketball.com och bifoga några bilder på skadan så tar vi det därifrån.
Jag har tittat på några olika varor i butiken, kan ni ge mig en offert på ett större köp?
Du kan ta del av vår introduktionsrabatt om du anmäler dig till vårt nyhetsbrev. Annars är du välkommen att skriva till Casper på info@nordicbasketball.com för att få ett erbjudande på ett större köp. Det kan till exempel vara spelkläder, bollar eller annan utrustning till ditt basketlag. Men om du behöver göra ett större inköp av olika kläder och utrustning till dig själv så finns vi naturligtvis också tillgängliga att prata med.
Kan jag teckna ett klubbavtal med er för kläder och utrustning?
Det kan du enkelt göra. Skicka ett mail till Casper på info@nordicbasketball.com för mer information.
Kan ni tillhandahålla andra artiklar än ni har på hemsidan? Till exempel andra NBA-kläder, tröjor etc.
Vi har tillgång till att köpa direkt från lager från flera av våra varumärken, så det är oftast möjligt att få in fler produkter än vad vi har på hemsidan. Vi beställer vanligtvis 1-2 gånger per månad, så du kommer att kunna få hem specialartiklar inom ca. 14 dagar. Kontakta oss i chatten eller på info@nordicbasketball.com om du har några speciella önskemål.
Jag har ångrat mitt köp, vad gör jag?
Du hittar länken till vår returpolicy i sidfoten